Menu
Aktualności 2021
Treść strony
Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PPGR w rozwoju cyfrowym
W ramach "Grantów PPGR" uczniowie spokrewnieni w linii prostej z osobami, które kiedyś pracowały w PGR-ach mogą otrzymać dofinansowanie na zakup sprzętu komputerowego.
O dofinansowanie mogą się starać:
- Dzieci (w imieniu niepełnoletnich ich opiekunowie prawni) zamieszkałe na terenie gminy Wielka Nieszawka
- Będący członkiem rodziny osoby, która pracowała niegdyś w zlikwidowanym PPGR (krewnym w linii prostej, tj. rodzicem, dziadkami czy pradziadkami)
- Dziecko wskazane we wniosku nie otrzymało na własność lub w drodze użyczenia, w ostatnim roku oraz roku poprzedzającym rok złożenia przedmiotowego wniosku (tj. w roku 2020 i 2021), sprzętu komputerowego zakupionego ze środków publicznych lub środków organizacji pozarządowych lub zwrotu kosztów, lub dofinansowania zakupu tych rzeczy.
Dofinansowanie będzie można otrzymać na:
- sprzęt komputerowy z urządzeniami peryferyjnymi i akcesoriami oraz niezbędnym oprogramowaniem, umożliwiający pracę zdalną, w tym niezbędne akcesoria i oprogramowanie dla osób z niepełnosprawnościami (w przypadku zakupu komputera powyżej 3,5 tys. zł oraz tabletu powyżej 1,5 tys. zł niezbędne będzie uzasadnienie przez wnioskodawcę wysokości kosztów zakupów takiego sprzętu);
- ubezpieczenie zakupionego sprzętu komputerowego;
- usługę zapewniającą dostęp do Internetu na sprzęcie komputerowym zakupionym w ramach projektu, w przypadku gdy opiekun prawny w oświadczeniu wskaże na brak możliwości zapewnienia usługi dostępu do Internetu.
W związku z możliwością przystąpienia gminy Wielka Nieszawka do projektu „Granty PPGR” zachęcamy do składania uzupełnionych oświadczeń w Urzędzie Gminy Wielka Nieszawka (ul. Toruńska 12 w godzinach urzędowania) w nieprzekraczalnym terminie do 03.11.2021 r.
Poszczególne oświadczenia znajdują się w załącznikach.
Szczegółowe informacje dostępne są na stronie: https://www.gov.pl/web/cppc/wsparcie-ppgr
UWAGA: W celu ułatwienia weryfikacji Oświadczeń, prosimy o dołączanie wszelkiej dokumentacji potwierdzającej fakt zatrudnienia członka rodziny w PPGR.
Spełnienie warunków programu i terminowe złożenie prawidłowo wypełnionych dokumentów nie jest równoznaczne z otrzymaniem wsparcia. Sprzęt komputerowy zostanie zakupiony i przekazany na własność Beneficjentom jedynie w przypadku otrzymania przez gminę Wielka Nieszawka dofinansowania na ten cel.
KONTAKT
Urząd Gminy Wielka Nieszawka
ul. Toruńska 12, 87-165 Cierpice
Dane kontaktowe
- tel. +48 56 678 12 12, +48 56 678 10 93
- fax +48 56 678 12 12
- e-mail sekretariat: sekretariat@wielkanieszawka.pl
Godziny pracy Urzędu
- poniedziałek: 7:00-15:00
- wtorek: 8:00-16:00
- środa: 7:00-15:00
- czwartek: 7:00-15:00
- piątek: 7:00-15:00
Przetwarzanie danych osobowych
Kontaktując się z nami poprzez wysłanie do nas wiadomości przy użyciu poczty elektronicznej – wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celu obsługi korespondencji pomiędzy Państwem, a Administratorem. Administratorem Państwa danych osobowych będzie Wójt Gminy Wielka Nieszawka. Można się z nim kontaktować w następujący sposób: listownie na adres siedziby: Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce, ul. Toruńska 12, 87-165 Cierpice, e-mailowo: zastepca.wojta@wielkanieszawka.pl, telefonicznie 56 678 12 12. Do kontaktów w sprawie ochrony Państwa danych osobowych został także powołany inspektor ochrony danych, z którym można się kontaktować wysyłając e-mail na adres iod1@wielkanieszawka.pl, szczegóły na: https://www.wielkanieszawka.pl/klauzule-rodo